普通好看小青龙

有些梦虽遥不可及,但并不是不可能实现。
Drive My Car - DEAMN

嘿甜心/
我炽热的心在向你贴近/
希望有一天我开着车/
在这良辰美景/
你我相拥亲吻/
光是想想就让我乐不思蜀/

小豆之家:

Babe I'm take closer closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Ba-babe I'm take closer
宝贝 我的心离你更近了
Closer closer
贴近 缠绵

Hey babe, you could be my lover
嘿宝贝,你就是我的爱人
Honey, I don't need another one
甜心,我不需要别的任何人了

Can you come a little closer?
那你能离我近一点吗?
Someday we'll sleep under the covers
将来有一天我们会同塌而眠

Drive my car
我会开车带你兜风
It's gametime
这是美景良辰
Hold me like you do
像往常一样轻拥住我
Hold me like you do
抱紧我

Make me high
让我乐不思蜀吧
I can't deny
我不得不承认
I’m in love with you
我已经爱上了你
I’m in love with you
我已经沉沦
I’m in love with you
我已经堕入爱河

Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵
Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵

You know, you're my perfect lover
你心中明白 你是我的完美恋人
Trust me, I don't need another one
相信我 我不会再爱上别人
Can you come a little closer?
那你能靠近我一点吗?
Someday we'll sleep under the covers
将来有一天我们会同塌而眠

Drive my car
我会开车带你兜风
It’s gametime
这是美景良辰
Hold me like you do
像往常一样轻拥住我
Hold me like you do
抱紧我

Make me high
让我乐不思蜀吧
I can't deny
我不得不承认
I’m in love with you
我已经爱上了你
I’m in love with you
我已经沉沦
I’m in love with you
我已经堕入爱河

Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵
Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵
Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵
Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵

Drive my car
我会开车带你兜风
It’s gametime
这是美景良辰
Hold me like you do
像往常一样轻拥住我
Hold me like you do
抱紧我

Make me high
让我乐不思蜀吧
I can't deny
我不可否认
I’m in love with you
我已经爱上了你
I’m in love with you
我已经沉沦
I’m in love with you
我已经堕入爱河

Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵
Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵
Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵
Babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
You ba-ba-babe I'm take you closer
甜心 我炽热的心在向你贴近
Closer closer
贴近 缠绵

小豆之家敬上!

评论

热度(18)